הביטו במציאות שנוצרה והבינו ששתי קבוצות בישראל רואות אותה לגמרי אחרת
ונכון, יש מתח מסויים בין הרצון להיות הכי דמוקרטים, לבין השפעת האליטות
דמיינו סיטואציה דומה במקח וממכר בבזאר טורקי
שני סקרים חזרו עם מן תשובת שליש-שליש-שליש
תנאי למימוש הצעה כזאת הוא שתהיה הצעה כזאת
זה שהציבור מוכן או לא מוכן לפשרה לא בהכרח מחייב את מנהיגי הציבור
העובדה שהאמון בבית המשפט נמוך יותר בימין גם היא חשובה. גם אותה צריך לקחת בחשבון
האם מישהו מאמין שנתניהו יפרוש בשנה הקרובה?
אם יינתן לציבור להכריע, מה שהרוב חושב הוא גם מה שיקרה
איך כל זה נוגע לנו? נוגע בהחלט, לא מצד ההפלות, כן מצד כללי המשחק