מי שמרגיש שהמשבר לא מאוד חמור, ימשיך בדרכו
ולמה לאמריקאים כדאי להיזהר מאורית סטרוק
הם לא רואים מה קורה ברחוב? אולי לא
הירידה במנדטים של הקואליציה לא דרמטית, אם בכלל
למי שרוצים שתהיה כאן פשרה, שהמשבר יירגע, זו בשורה רעה
הם בעד פשרה כמעט בכל סעיף ברפורמה
יש משהו לא נעים באזרחים שמחזיקים ביד מזוודות
הפשרה היחידה שיש לה משמעות היא פשרה שפוליטיקאים יכולים להסכים לה
לא ברור שרגע חוקתי מכונן יועיל במקרה הזה. לא לטווח ארוך
אם כבר הגענו עד כאן, אם כבר לקחנו סיכון כל כך גדול…