מה אפשר ללמוד מתמונת הסקרים האחרונים בהשוואה לבחירות
זו לא בושה שכמעט כולם אומרים שקיבלת החלטה מצוינת
ההתנתקות היא עוד לא ממש אירוע היסטורי. היא אירוע חי
הציבור לא במצברוח של התחשבות
זו הסיבה להתעכב על ההודעה הפרטית מאוד של עיתונאי לציבור עוקביו
ונכון, יש מתח מסויים בין הרצון להיות הכי דמוקרטים, לבין השפעת האליטות
עזבו את השאלה מי אשם. היא חשובה, אבל לא החשובה ביותר כרגע
לא תמיד הנטייה להסתכן מנצחת את השכל הבריא. אבל לעיתים קרובות זה מה שקורה
זכות הצבעה ובחירה, או סובלנות וזכויות אדם
דמיינו סיטואציה דומה במקח וממכר בבזאר טורקי