התחזית היא 60.1 וממוצע הסקרים 60.4. באמת לא הבדל משמעותי
רוב המפלגות מתנדנדות על סקלה מאוד מוגבלת, מנדט וחצי למעלה או מנדט וחצי למטה
לא ראוי להתבטא בצורה גסה וכוללת על קבוצות שלמות באוכלוסייה. מוטב להתנסח בעדינות. אבל…
הציבור לא יודע מה יהיו תוצאות הבחירות. הוא יכול להציץ בסקרים, להתרשם מחברים, לעשות הערכה,…
יש לנו נטייה לזלזל בזכותו של האזרח להימנע ולהתנתק
למה הסקרים קפואים ודומים מדי? כנראה בגלל התערבות הסוקרים
מתגבר הרושם שאולי הטקטיקה של הדמוקרטים נשחקה
הציבור מבין שהקרב צמוד גם אם לכאורה התחזיות שלו מעידות על ההפך
הפזילה היא מכיוון המרכז החוצה
בפועל, אין למנהיגים אלא את המציאות שלפניהם