העובדה שהאמון בבית המשפט נמוך יותר בימין גם היא חשובה. גם אותה צריך לקחת בחשבון
האם ישראל היתה מתפשרת באותו קצב גם לו לא היו בחירות באופק?
אז מה יקרה עכשיו? שימו לב לחברים של שקד ברשימה
כמו בשיר של הגששים ״אף אחד לא קם״
הלגיטימיות של בן גביר לא נובעת מבורות. זו לגיטימיות בדעה צלולה
האם מישהו מאמין שנתניהו יפרוש בשנה הקרובה?
הימין הוא היוצא דופן, שלא מצפה לבחירות שישיות
זה תהליך מרתק מהרבה בחינות, וחשוב מאוד הרבה בחינות
הירידה של הליכוד נמשכת ועיקשת
למה שווה להתעכב לדקה על הפרישה של הנדל והאוזר