לאופן שבו ישראלים רואים את המציאות יש השפעה על המציאות
מה אם בבחירות לא יעמדו ״גוש ימין״ מול ״גוש מרכז שמאל״ אלא ״גוש טריליות״ מול ״גוש יעילות״
על מה שקרה למצביעי הליכוד בשנה שחלפה
לחדש את ההרתעה, כלפי חוץ וגם כלפי פנים
הרצוג הוכיח שמוסד הנשיאות עודו נחוץ
השאלה לאן הולכים מכאן. לאן הולכים פוליטית
נקודת הפתיחה של המדינה: החרדים לא רוצים ליבה
הרצון להשתעשע אומר קונספירציה, הניסיון אומר שלומיאליות
שמונה או יותר מנדטים לבן גביר זה כאב ראש משלושה סוגים
לגנץ וסער אין בוחרים. יש להם בוחרים אסטרטגיים