זיני לא מפלה נשים לרעה כשהוא לא לוחץ להן יד, יותר משהוא מפלה כבשים לטובה כשהוא מסכים לאכול אותן
צדיקים אין כאן. גם לא תמימים. לא בצד של העירייה, גם לא בצד של העותרים
דמעות תנין יש בשפע. חוכמת מתינות יש מעט
האם זה הרבה או מעט תומכים? הרבה או מעט מתנגדים?
בערך חצי מהיהודים בעד האפשרות להפרדה מגדרית