השאלה תהיה שאלה של נחישות, בדיוק כמו במקרה של ארה״ב ואיראן. הצד שיניח שיש לו כוח, סבלנות, ויכולת התמדה יותר מהצד השני, הוא שיכריע. ובמילים אחרות: כדי שההפגנות יפסיקו, החברה החרדית צריכה להגיע למסקנה שאין לה יכולת לגרום למדינה לשנות את המדיניות שלה
מי החליט? המציאות החליטה. וגם צה״ל החליט. כן, צה״ל
לגיטימציה להשתמטות היא הדבר הכי מסוכן לצה״ל