מכיוון שהימין דומיננטי כל כך, ומכיוון שהימין מגוון כל כך, מהימין העמוק ועד הימין הקרוב למרכז, יש טעם לבחון את ההבדלים בתוכו לא פחות מאשר את ההבדלים בינו לבין המחנות האחרים
לא בטוח שזה בגללנו ולא בטוח שאם זה בגללנו יש לנו מה לעשות
האם שיח המוסר הוא בסך הכל רטוריקה, שנועדה לקעקע את הלגיטימיות של המהלך הרוסי, כחלק מקרב על עוצמה