מי שעזב את הליכוד בסיבובים האחרונים כנראה לא חוזר
השאלה לאן הולכים מכאן. לאן הולכים פוליטית
הירידה במנדטים של הקואליציה לא דרמטית, אם בכלל
למי שרוצים שתהיה כאן פשרה, שהמשבר יירגע, זו בשורה רעה
מה אפשר ללמוד מתמונת הסקרים האחרונים בהשוואה לבחירות
כמה סעיפים בהסכם הקואליציוני נראים להם ״מדאיגים״
יש כמובן כמה טענות נגד מהלך כזה
לא מעט ישראלים פוסלים מוסרית את המחנה הפוליטי היריב
הציבור מבין שהקרב צמוד גם אם לכאורה התחזיות שלו מעידות על ההפך
הירידה של הליכוד נמשכת ועיקשת