אם המציאות לא תשתנה באורח דרמטי, אם המלחמה תיגמר באיראן מוחלשת, אפילו מוחלשת מאוד, אך לא שונה מהותית (כי יש לה אורניום והשלטון בשלטון), יהיה צורך לחזור