גם טראמפ איים להרוס תשתיות באיראן. גם טראמפ כנראה האמין, אולי עוד מאמין, שהרס כזה ייאלץ משטר עקשני להתפשר איתו. במונחי שנות השישים, הוא בצד של מודיעין חיל האוויר – לא בצד של הסי.אי.איי