מצב הרוח שלנו משתנה מהר. זו סיבה להיזהר לא רק בתחזיות האופטימיות, אלא גם בתחזיות הפסימיות
כאשר שלטון של מדינה כמו איראן נופל, המצב יכול להשתפר, או להידרדר. הוא גם יכול קודם להשתפר ואחר כך להידרדר, או קודם להידרדר ואחר כך להשתפר, הוא גם יכול להישאר מצב לא יציב לזמן רב מאוד
טראמפ, עד כה, מוכיח שיש לו שיקול דעת. הוא נוהג כבריון מול מי שבריונות יכולה לשנות את התנהלותו, ונמנע מלפעול כבריון מול מי שעלול להחטיף מכה חזקה בחזרה
כמו במקרה של קיסינג׳ר, היה ברור שלצ׳ייני אין עתיד כנשיא. הסגנות היא תפקידו החשוב ביותר. בסגנות הוא צריך להשקיע את כל מרצו
כשדיברתי באותו היום עם ליברמן, הוא עוד קיווה להעביר קולות של יהודים אמריקאים