נתניהו בחן את האמצעים, הגדיר, פחות או יותר את המטרות, ובדיעבד מתברר שהחישוב שעשה כנראה לא נכון. אלא שנתניהו לא טעה לבד. איתו טעו גם רוב הישראלים
משחקי כדורגל אפשר לנהל מהכורסה. כולנו עושים את זה – או לפחות אלה מאיתנו…