האם הדבר שישראל רוצה בעדיפות הגבוהה ביותר הוא עוד כמה אלפי חרדים משרתים, או שמה שישראל רוצה הוא לנצל את ההזדמנות שנוצרה לתיקון מהיסוד של תקלה תשתיתית קשה
קשה מאוד לדמיין את מדינת ישראל בלי צה״ל כסמל מרכזי, דומיננטי, מאחד
צה״ל הוא צבא העם לטוב ולרע
לפני שאומרים שאין ברירה, רצוי להבין את ההשלכות