האם יש טעם בהצגת המודל ההסתברותי הזה? נדמה שיש בו טעם בהקשר של התאמת ציפיות למציאות
שאלנו בתחילת מרץ, שאלנו שוב בסוף אפריל, האם העמדות השתנו?