כולם ״ליכודניקים״, לפחות לכאורה, לפחות אם אנחנו מקבלים את הטענה שפעם ליכוד תמיד ליכוד. אבל מקרב הנאמנים למפלגה רוב גדול חושבים שהנושא הכי חשוב בבחירות הקרובות הוא הרפורמה המשפטית. לעומתם, מקרב העוזבים את הליכוד – 6% בלבד חושבים כך
מי שפעם הצביעו לליכוד תומכים בהצעה של ביסמוט כמעט בעשרים אחוז פחות ממי שהיום מתכוונים להצביע לליכוד. יותר מרבע מבוחרי הליכוד של 2022 מתנגדים להצעה
20% אומרים שאין להם דעה. ויש משמעות לחמישית הזאת, שנותרת שותקת. זו לא סתם שתיקה, זו שתיקה של המתנה, ואולי מבוכה