אמריקה חוגגת יום עצמאות ברוח קצת שפופה. עד כדי כך, שיש מי שאומרים שהיא לא צריכה לחגוג
הנה מה שאומרים שוכרים ומשכירים, ויש הבדל מסויים במה שהם אומרים
בוחרי הליכוד סבורים שהאתגר העיקרי של ישראל בטחוני. בוחרי יש עתיד מדברים על אתגרים אחרים לגמרי
גם מורים וגם מי שאינם מורים, אמרו שמצבה של מערכת החינוך לא טוב
איך כל זה נוגע לנו? נוגע בהחלט, לא מצד ההפלות, כן מצד כללי המשחק
מכון סיינה בארה״ב פרסם השבוע את סקר המומחים שלו
או שמפלגות יאוחדו, או שייעלמו, או שליל הבחירות יהיה כמו לילה בקזינו
החלום שלי הוא מערכת שלטונית שלא אדרש להיזכר בה יותר מפעם-פעמיים בחודש
מחאה חברתית בקיץ הזה תהיה מחאה בעד הממשלה
האם ממשלה שמחזיקה מעמד רק שנה אחת היא כשלון