בעיני רוב העולם, תדמיתה של ישראל ותדמיתו של נתניהו הם דברים בלתי נפרדים. לפחות תיאורטית, זה מאפשר ניסוי בשיקום מהיר של תדמית. את ישראל אי אפשר להחליף, כדי לשפר את התדמית של נתניהו, אבל את נתניהו אפשר להחליף כדי לשפר את התדמית של ישראל
ראש ממשלת ישראל הוא מעמסה תדמיתית על גבה של ישראל. זו לא טענה, זו לא דעה, זו עובדה
פתאום, מצב של רווח בטוח, בלי שום סיכון הפך למצב של רווח בטוח, שבצידו גם סיכון
רוב בקרב האמריקאים – אמנם קטן (53%) אבל רוב – מביעים עמדה שלילית ביחס לישראל
אחרי שנכריע בשאלת המגמה – ירידה – נידרש לרמת התמיכה
האם הם עושים דבר שיש בו הגיון?
כמו בוש בשעתו, ביידן סימן לממשלו כיוון ודרך