האם יותר מועיל שנפגע כושר הייצור של איראן, או יותר מזיק שאיראן יצאה בתחושה שהיא מסוגלת לעמוד אפילו מול ארה״ב. כל משקיף עשוי לתת משקל אחר לסעיפים הללו מול סעיפים אחרים, ולכן לסכם את המלחמה באופן אחר
אם המציאות לא תשתנה באורח דרמטי, אם המלחמה תיגמר באיראן מוחלשת, אפילו מוחלשת מאוד, אך לא שונה מהותית (כי יש לה אורניום והשלטון בשלטון), יהיה צורך לחזור