משהו קרה לישראלים בסוף שנת 2022 שלא קרה להם בסוף שנת 2021
החלום שלי הוא מערכת שלטונית שלא אדרש להיזכר בה יותר מפעם-פעמיים בחודש
מחאה חברתית בקיץ הזה תהיה מחאה בעד הממשלה
האם ממשלה שמחזיקה מעמד רק שנה אחת היא כשלון
חשובה המגמה. וכרגע הכיוון נראה למטה. מה שמציב את עבאס וחבריו למפלגה מול דילמה פוליטית שמחייבת אותם לקחת סיכון
בוחרים רבים יאמרו לכם שמוטב ממשלה חצי-מתפקדת משובה של קואליציית נתניהו
כאשר נתניהו מחשב את סיכוייו, הסקרים זה הכלי שיש. והכלי הזה מלמד על הימור לא לגמרי מופרך
רוצים להדיח את נתניהו? תצטרכו לוותר על חמץ בבתי החולים
הנה הבעיה של נתניהו: בשום מקום, באף שאלה, הוא לא משפר את ביצועיו לעומת ביצועי העבר שלו
באשר לאמריקאים, המבחן הבא יהיה ביכולתם של בנט, לפיד וגנץ לקבל תמורה הולמת להסכמתם בשתיקה להסכם הגרעין