ייתכן שבמציאות השוררת בימינו, נעשה קשה יותר להיות גם וגם. כי לפחות חלק מהאמריקאים מעדיפים אינסטנקטיבית לאהוד את החלש, ומתקשים יותר לחבב את החזק
מה שנכון במקרה של קרטר, יוכל לחזור על עצמו, בעוד כמה שנים שזה לא יהיה, גם במקרה של ביידן
אחרי שנכריע בשאלת המגמה – ירידה – נידרש לרמת התמיכה
שינויים בעמדת הציבור נגזרים לא רק ממגמות פוליטיות-חברתיות