האם יש טעם בהצגת המודל ההסתברותי הזה? נדמה שיש בו טעם בהקשר של התאמת ציפיות למציאות
ממוצע הסקרים מעמיד אותו על 2.5 מנדטים, כלומר, לא עובר. תחזית המשתתפים מעמידה אותו על 1.4, כלומר, עוד יותר נמוך. מה אפשר ללמוד מזה? שכרגע נראה שהחזאים ויתרו על גנץ
הנוסחה אותה נוסחה – נוסחת הממוצע של המדד. אבל אתם יכולים להחליט להפעיל אותה רק על מי שאתם סומכים עליו
גוש נתניהו בתחזית הגולשים: 59.2
התחזית היא 60.1 וממוצע הסקרים 60.4. באמת לא הבדל משמעותי
הציבור מבין שהקרב צמוד גם אם לכאורה התחזיות שלו מעידות על ההפך
כמו בשיר של הגששים ״אף אחד לא קם״
הימין הוא היוצא דופן, שלא מצפה לבחירות שישיות
הירידה של הליכוד נמשכת ועיקשת
ממוצע הסקרים וממוצע התחזיות מלמדים על מפה פוליטית שאין בה פוטנציאל ברור לקואליציה של אחרי הבחירות