השאלה ברמת ההסכמה הנמוכה ביותר נוגעת ליהודיות המדינה (שיעור הסכמה כמעט זהה לשאלה על הנושא הפלשתיני). קרוב לשליש מהישראלים (36% מהיהודים) סבורים שישראל היא מדינה ״לא מספיק יהודית״
מה שלפיד מנסה לומר הוא דבר חשוב
ובלבד שזאת תהיה המגילה של כולם