בשאלת הניצחון במלחמה יש פער מובהק בין גברים לנשים. גברים נוטים לומר ״ניצחון״ בשיעור גבוה יותר – נשים נוטות לומר ״הפסד״ בשיעור גבוה יותר. כמה ההבדל גדול? הוא גדול מאוד
האם יותר מועיל שנפגע כושר הייצור של איראן, או יותר מזיק שאיראן יצאה בתחושה שהיא מסוגלת לעמוד אפילו מול ארה״ב. כל משקיף עשוי לתת משקל אחר לסעיפים הללו מול סעיפים אחרים, ולכן לסכם את המלחמה באופן אחר