שורה תחתונה: די ברור שאין רוב של אמריקאים בעד המלחמה. כנראה שגם אין רוב של אמריקאים נגד המלחמה. בטח לא רוב חד משמעי שבטוח בעמדתו
ליכולת שכנוע עצמי יש תפקיד חשוב בפסיכולוגיה של בני אדם
איפה ההבדל החשוב? בשאלה אם להתפשר או להתעקש
סוג של פרדוקס אידיאולוגי-פוליטי
ניסיון לפענח את כלל שיקולי החותמים
נתניהו כנראה מעריך, שהחברה כל כך מקוטבת, עד שאפילו פגיעה בחיילים לא תסיט אותה מדרכה
פתרונות ארוכי טווח לא משתלמים פוליטית
שאלנו בתחילת מרץ, שאלנו שוב בסוף אפריל, האם העמדות השתנו?
עכשיו מבחן חשוב למי שרוצה לוודא שלא הופכים את ויכוח גולדרייך לעוד עימות עבש על ״שטחים״
אולי המשיבים פשוט לא מבינים שהרצון בגיוון מוביל לקיטוב, ולכן נדמה להם שגיוון הוא טוב – גם אם הוא בעצם רע?