בשאלת הניצחון במלחמה יש פער מובהק בין גברים לנשים. גברים נוטים לומר ״ניצחון״ בשיעור גבוה יותר – נשים נוטות לומר ״הפסד״ בשיעור גבוה יותר. כמה ההבדל גדול? הוא גדול מאוד
גם אחרי שלוקחים בחשבון את מכשול האמון, הממשלה לא עושה עבודה טובה בהנהרה של הכיוון שאליו היא חותרת, ובעיקר של הצעדים שהיא מתכוונת לנקוט כדי לממש את מטרותיה
שורה תחתונה: לא טוב שהאמון בצמרת השב״כ נמוך. שורה תחתונה שמתחת לשורה התחתונה: האם כאשר צמרת השב״כ תתחלף יעלה האמון?
יש קושי גדול לדעת ברמת בטחון גבוהה האם ההסדר שישראל הסכימה לו הוא הסדר מיטבי
כלוחמים וכמפקדים יש להלוי, לבר, לפינקלמן ולחליווה תחליף. כמתפטרים, אין להם תחליף