השאלה תהיה שאלה של נחישות, בדיוק כמו במקרה של ארה״ב ואיראן. הצד שיניח שיש לו כוח, סבלנות, ויכולת התמדה יותר מהצד השני, הוא שיכריע. ובמילים אחרות: כדי שההפגנות יפסיקו, החברה החרדית צריכה להגיע למסקנה שאין לה יכולת לגרום למדינה לשנות את המדיניות שלה
האם הדבר שישראל רוצה בעדיפות הגבוהה ביותר הוא עוד כמה אלפי חרדים משרתים, או שמה שישראל רוצה הוא לנצל את ההזדמנות שנוצרה לתיקון מהיסוד של תקלה תשתיתית קשה
מה כמעט אף אחד מתומכי הקואליציה לא אומר? את האמת! שהם תומכים בחוק ״כי הוא יאפשר את שימור הקואליציה וזה יותר חשוב”
מי שפעם הצביעו לליכוד תומכים בהצעה של ביסמוט כמעט בעשרים אחוז פחות ממי שהיום מתכוונים להצביע לליכוד. יותר מרבע מבוחרי הליכוד של 2022 מתנגדים להצעה
כאשר סמוטריץ׳ ומפלגתו שוקלים האם לתמוך בחוק הפטור או להתנגד לו, זה המספר שהם צריכים לקחת בחשבון
הסנטימנט בעד מהפך קיים. מנהיגים רציניים ואחראים צריכים לנצל אותו כדי לממש את המהפך
בגלל שהחברה החרדית כל כך מגובשת וממושטרת, הדבר שהכי קל לה לעשות זה להתמודד עם דברים כמו מעצרים ספורדיים של חייבי גיוס
אין לאף אחד בקואליציה מה להרוויח מבחירות. אז למה בכל זאת יש אפשרות שיהיו?
ניסיון לתת לשר קרדיט, ולהתייחס עניינית לאמירות שלו. כאילו הוא טועה – ולא כאילו הוא מטעה
המחויבות של המשרתים מעוררת השתאות ופליאה. המחויבות של זמיר אליהם צריכה לעורר פליאה דומה