המידע שמוצג כאן הוא נספח למאמר של שמואל רוזנר ב-N12 על הקירבה והריחוק בין…
הנשארים עם לפיד נוטים להסכים לפשרות בכל מיני עניינים. העוזבים, בעיקר לכיוון הדמוקרטים, קשוחים יותר. יש עמדות – אין נכונות לפשרות. יש גם יותר כעס, יותר אי אמון
ממוצע הסקרים מעמיד אותו על 2.5 מנדטים, כלומר, לא עובר. תחזית המשתתפים מעמידה אותו על 1.4, כלומר, עוד יותר נמוך. מה אפשר ללמוד מזה? שכרגע נראה שהחזאים ויתרו על גנץ
בקרב בוחרי האופוזיציה שמריז קיבל הרבה מאוד קולות. וינטר זכה לתמיכה של שישה מכל עשרה דתיים. יותר פופולרי מסמוטריץ׳
בהנחה שאיזנקוט יקים מפלגה, ואז יחבר אותה ליש עתיד, לבנט עשויה (עלולה?) להיוולד תחרות על תואר המפלגה הדומיננטית בגוש
לאן נעלמים המצביעים של יש עתיד ולפיד?
יש שתי בעיות עם החלוקה לשני גושים. הראשונה – היא מחוללת קיטוב. השנייה – היא לא בהכרח מבטאת את המציאות
למי שרוצים שתהיה כאן פשרה, שהמשבר יירגע, זו בשורה רעה
לא מעט ישראלים פוסלים מוסרית את המחנה הפוליטי היריב
הציבור מבין שהקרב צמוד גם אם לכאורה התחזיות שלו מעידות על ההפך