הציבור התייחס לשאלת התפטרות הרמטכ״ל וקצינים בכירים אחרים כשאלה פוליטית
יש קושי גדול לדעת ברמת בטחון גבוהה האם ההסדר שישראל הסכימה לו הוא הסדר מיטבי
ניצחון אפשר להשיג באחת משתי דרכים. הראשונה – הכרזה על ניצחון; השנייה – תחושת ניצחון
האם ישראל, יכולה הייתה לעשות אחרת, כך שהמלחמה תהיה יותר קצרה
הדילמה של מקללן וזו של לינקולן אחרי קרב אנטיאטם לא שונה במהותה מזו של ישראל בלבנון
הציפיה להשגת המטרות ״במלואן״ אינה זהה לציפיה ל״ניצחון״
תמצאו לא מעט אירועים שבהם השלטון או ההמון מצאו דרכים דומות להתמודדות עם מצוקות דומות
מה יועיל יותר לישראל: התלקחות גדולה או חילופי מהלומות מוגבלים
אם בקואליציה חושבים שלפטור לחרדים לא יהיה מחיר כדאי שיעיינו בסקר הזה
האם הפוטנציאל לשינוי יוביל את החרדים לשדה הקרב?