במסגרת החלום אפשר להציב כל יעד, ולטעון שמי שאינו מסכים ליעד כזה הוא אדם שלא הפנים את הלקח של שבעה באוקטובר. מה הלקח? כל עוד יש לנו אויבים אנחנו בסכנה, ולכן יש להיפטר מכל האויבים. אם תרצו, אין זו אגדה
האם יותר מועיל שנפגע כושר הייצור של איראן, או יותר מזיק שאיראן יצאה בתחושה שהיא מסוגלת לעמוד אפילו מול ארה״ב. כל משקיף עשוי לתת משקל אחר לסעיפים הללו מול סעיפים אחרים, ולכן לסכם את המלחמה באופן אחר
שורה תחתונה: די ברור שאין רוב של אמריקאים בעד המלחמה. כנראה שגם אין רוב של אמריקאים נגד המלחמה. בטח לא רוב חד משמעי שבטוח בעמדתו
אם המציאות לא תשתנה באורח דרמטי, אם המלחמה תיגמר באיראן מוחלשת, אפילו מוחלשת מאוד, אך לא שונה מהותית (כי יש לה אורניום והשלטון בשלטון), יהיה צורך לחזור
השאלה על איראן היא למעשה השאלה האם איראן החומייניסטית, הרדיקלית, דומה יותר לאמריקה של כותבי החוקה, או לצרפת של המהפכנים
מה אם סגל חושב שמדובר בפיקוח נפש, ולכן, בעיניו, פרשנותו לציווי ההלכתי עולה בקנה אחד עם שמירת השבת ההלכתית
לישראל נוצר קושי להיחלץ מהמלחמה כשידה על העליונה. אחרי הצלחות מפליגות בלבנון, באיראן, ובעניינים מסוימים גם ברצועת עזה, ישראל נתקעה בסמטה ללא מוצא נוח
נאמר את זה בבוטות: השעיה ממילואים היא לא עונש לחותמים – היא עונש למדינה. מי שקיבל את ההחלטה להשעות את החותמים על המכתבים כנראה עשה משגה שייאלץ לסגת ממנו
שיעורם של הדתיים שחשים כעס על החרדים כמעט הכפיל את עצמו, מ-22% בשנה שעברה, ל-43% השנה
49% מההורים בוחרי הקואליציה אמרו ״כי יש אנשים שלא אוהבים יהודים״. מקרב ההורים מצביעי האופוזיציה, רק 11% בחרו בתשובה הזאת