יש נתון מעניין, ששווה לבחון מעת לעת: מה חושב הציבור על מה שיקרה בבחירות. זה דומה, במידה מסוימת, לבחינה של אתרי ההימורים שיש בהם שאלה על הבחירות
אם הצד של הקואליציה ינצח, יש בצד של האופוזיציה הרבה מאוד ישראלים שמתארים את התחושה שלהם ביום שאחרי כבלתי נסבלת. מה יעשו עם התחושה הזאת?
קבלת התוצאות זה לא עניין שתלוי בשלטון. לקבל, או לא לקבל את התוצאות, זה משהו שכל צד יכול לעשות. לכן, בשאלה הזאת מתגלה שגם לתומכי הקואליציה אין אמון רב בצד השני
אין אף קבוצה של יהודים בישראל שלא היתה בה תזוזה ימינה (חוץ מהקבוצה הכי ימנית)
המרכז-שמאל היהודי נכנס למערכת בחירות כשהפוטנציאל המקסימלי שלו הוא כארבעים אחוז מהציבור היהודי. זהו
כמעט בכל תחזית שאנחנו בודקים, אנחנו מזהים פערים אידיאולוגיים בין משיבים
הסכסוך מאבד גובה כמגדיר זהות, ו״החזון התרבותי״ מתחרה בו
הבחירות הבאות יוכרעו כנראה על ידי מי שמגדירים את עצמם ״ימין מתון״
הנטייה שלנו היא לספר סיפורים פשוטים, ולהכריח ישראלים להיכנס למגרות צפופות
יש שתי קבוצות שנוטות באופן מובהק לכיוון אחדות, ומוכנות לוויתורים על העמדות שלהן