האם הדבר שישראל רוצה בעדיפות הגבוהה ביותר הוא עוד כמה אלפי חרדים משרתים, או שמה שישראל רוצה הוא לנצל את ההזדמנות שנוצרה לתיקון מהיסוד של תקלה תשתיתית קשה
זה מה שעושה נתניהו כעת, לפי עדותו-שלו: מתמרץ מהלך שיביא אותנו ״להתמוטטות כלכלית ודמוגרפית״
שימו לב לפער הגדול בין התומכים שנותרו למפלגה שמייצגת את הדתיים, לבין הדתיים עצמם
מה כמעט אף אחד מתומכי הקואליציה לא אומר? את האמת! שהם תומכים בחוק ״כי הוא יאפשר את שימור הקואליציה וזה יותר חשוב”
מי שפעם הצביעו לליכוד תומכים בהצעה של ביסמוט כמעט בעשרים אחוז פחות ממי שהיום מתכוונים להצביע לליכוד. יותר מרבע מבוחרי הליכוד של 2022 מתנגדים להצעה
כאשר סמוטריץ׳ ומפלגתו שוקלים האם לתמוך בחוק הפטור או להתנגד לו, זה המספר שהם צריכים לקחת בחשבון
הסנטימנט בעד מהפך קיים. מנהיגים רציניים ואחראים צריכים לנצל אותו כדי לממש את המהפך
הנה הצעה: ממי שמנסה למכור לכם סיפור על חרדים שרוצים ועל הנהגה שלא רוצה, בקשו שיציג נתונים. אם אין נתונים – זו משאלת לב
אין לאף אחד בקואליציה מה להרוויח מבחירות. אז למה בכל זאת יש אפשרות שיהיו?
רוב חברי הכנסת יודעים מה המינימום שיש הכרח לעשות. אם יעשו או לא, זו כבר שאלה אחרת