החרדים רוצים להלחיץ את נתניהו ואת הקואליציה, לתת להם תחושה שהם לא בכיס של אף אחד. זה יעלה את המחיר שלהם. גולן ואיזנקוט, במקום לשלוח את המסר ההפוך, עושים בדיוק את מה שהחרדים מקווים שיעשו
הנשארים עם לפיד נוטים להסכים לפשרות בכל מיני עניינים. העוזבים, בעיקר לכיוון הדמוקרטים, קשוחים יותר. יש עמדות – אין נכונות לפשרות. יש גם יותר כעס, יותר אי אמון
נניח שאינכם שייכים למחנה שמוסר לא נחשב בעיניו. האם הנתונים נותנים סיבה לדאגה?
לאן נעלמים המצביעים של יש עתיד ולפיד?
הגרי עשה מה שקצינים בישראל עושים בערך מיום הקמת המדינה: אמר את דעתו גם כשלא התבקש לעשות זאת