לאמריקאים יש מסורת: הם באים להטיל את הקלף המנצח, כאשר את רוב העבודה כבר עשו אחרים
שש הערות קצרות על פיגוע רצחני בוושינגטון
אם זה גורם לכם נחת: דעו שברוב המדינות שנסקרו על ידי פיו רוב האוכלוסייה מאמינה בחיים אחרי המוות
בעוד שרבע מהישראלים סבורים שמוטב לפרוש מעל גיל שבעים או בכלל לא, רק 6% מהאמריקאים אומרים כך
אובמה היה רך – מה שהקל על איראן במשא ומתן, אבל גם הקל על נתניהו להתנגד לתוצאה. טראמפ הוא הכל חוץ רך – מה שאולי יקשה על איראן במשא ומתן, אבל בלי ספק יקשה גם על נתניהו להתנגד לתוצאה
רוב בקרב האמריקאים – אמנם קטן (53%) אבל רוב – מביעים עמדה שלילית ביחס לישראל
יש מתח קבוע שמתקיים כמעט בכל זירה, בין הרצון להזהיר מפני סכנה ובין הרצון שלא להרגיל בני אדם לאפשרות קטסטרופלית
לצפות מטראמפ לא להפתיע, זה כמו לצפות מהשמש לא לזרוח. זה בטבע שלו. בטבע של שלוף
בינתיים הישראלים מרוצים מטראמפ, כי הוא בעד מה שרובם רוצים. המשך עסקת החטופים, ורעיון ההגירה מעזה
לימין אין אמון מרקיע שחקים בנשיא. וזה עוד לפני שנודע על הפעלת הלחצים בשאלת עסקת החטופים