הציבור בעד עסקה שהוא נגד התוצאה שהוא מאמין שתהיה לה. זה לא בהכרח לגנותו. המצב באמת מורכב
לימין אין אמון מרקיע שחקים בנשיא. וזה עוד לפני שנודע על הפעלת הלחצים בשאלת עסקת החטופים
רעיון נשתל, מופץ, נדון בהרחבה, עם הזמן מתרגלים אליו, הוא נעשה קצת פחות מזעזע
שליש בעד סיפוח זה הרבה, אולי אפילו הרבה מאוד. כי שליש זה אומר רוב מקרב תומכי הקואליציה
חיסול סינואר הוא הוכחה למשהו. למה? למה שחשבתי קודם
הציפיה להשגת המטרות ״במלואן״ אינה זהה לציפיה ל״ניצחון״
בסקר של המכון למחקרי בטחון מתחולל פלא. וזו לא בעיה בסקר, זו בעיה בראש שלנו, המשיבים
אם בקואליציה חושבים שלפטור לחרדים לא יהיה מחיר כדאי שיעיינו בסקר הזה
עזבו רגע את ״גלנט צריך להתפטר״ ו״נתניהו צריך לפטר״
בהחלט ייתכן שבעוד חצי שנה הזירה הגלובלית תטולטל מחדש כהוגן